close
《 近期對話實錄 》



某天晚上
jasper 要求婆婆由家中抱去婆婆家
婆婆說,我老了
jasper 說,婆婆不老呀
婆婆說,你很重,我抱唔到你呀
jasper 說,我食住奶咀,倚在你肩膀上咪唔重囉
婆婆說,要行好耐架
jasper 說,跑快d囉

抱住都夠累死,點可能還抱著你跑?



JASPER 的特異功能

話說jasper 訓覺一定要人陪(除了在學校)
而且鐘意摸住人也塊面或耳仔

星期天的下午
在婆婆家
我陪jasper 午睡
待jasper 睡著
姨姨剛好又想睡一下
我便起來給她睡
那我可以出去睇下雜誌
不久
聽到jasper 的喊聲
入到房
jasper 坐起身喊
我要媽媽,我要媽媽

原來姨姨訓低後
jasper 小手摸著姨姨的臉
摸摸下覺得不對
又摸姨姨耳仔
覺得不對
打開雙眼
看到不是媽媽便喊

為什麼合上眼睛
單靠摸摸下都知不是媽媽??
莫非有特異功能?



睡前對話
Jasper: 訓醒之後做乜?
我:食野囉(早餐)
Jasper:食完之後呢?
我:玩囉
Jasper:玩完呢?
我:訓覺囉
Jasper: 訓完呢?
我:食野囉(午餐)
Jasper:食完呢?
我:玩囉
Jasper:玩完呢?
我:訓覺囉(第二輪午睡)
Jasper:訓完呢?
我:食野囉(晚餐)
Jasper:食完呢?
我:玩囉
Jasper:玩完呢?
我說:訓覺囉
Jasper:唔係呀,係講野呀!
我:講野?
Jasper:係呀,講完野先訓
我:哦,咁訓啦






arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()