close
<<< JASPER 10個月成長報告 >>>

YEAH YEAH YEAH

話咁快

JASPER 己經10個月大啦

10個月前才由我的肚子出來

現在有我個身咁長啦

10個月內快速成長

現在諗返起佢剛出世的樣子

幾乎唔認得





講返第10個月的成長報告

依次由身体開始




身高 : 還未得閒度.... 後補

体重 : 還未得閒度 TOO @@ 後補

頭圍 : 還未得閒度 X3 ..... 爆笑

無法子

我想今日寫

但未有時間度




講返今個月的其他進度



好似無乜特別 ... 唔係掛 -,-

今個月, 只是比上個月進化了 (機械人???)



例如

爬得快左, 但仍然係肚腩貼地的爬法

企得穩左, 但仍然要扶住東西...定呢個BB 太有安全意識??

可能企幾耐, 我都唔係好知



反正

佢可以企好耐, 耐到.....

我要抱起佢

佢都仲想企多陣....@@



扶住東西行得快左

現在唔一定要有野扶住

貼牆都可以行



爬加企加行

現在好多地方都可以去

要小心睇住佢



最新動作

學識請請

學左一星期左右

但好睇心情

唔一定做比你睇

好有性格架



食野方面

因為大個左

好多時都會比佢試下d 大人野

當然係比較清淡

無油

無乜調味料



例如包包的皮

少少飯

蒸蛋

滾湯的瓜

蒸魚等等



基本上

佢乜都食

比乜都會張開口

應該, 都係一隻為食豬仔

好彩唔似我



主餐的奶

睇心情, 同埋睇下邊個餵

通常我餵

都可以食光

除左有人眼訓

扭眼訓或者直頭訓著左

咁既情況

真係食到幾多得幾多

逼唔到

唔通整醒佢咩



粥方面

最愛番茄三文魚粥

2碗粥既材料是一整個番茄加3片三文魚刺身

當然是煲熟晒架啦

果然係我個仔....

唔知佢愛唔愛吞拿魚, 劍魚, 油甘魚呢

但菜肉粥, 可能無乜味道, 因為無落調味料

明顯無咁鐘意

果然味覺正常




身体發展方面

最想講的就是出牙仔

10個月大

牙仔連影都看不見

正常應該出左幾隻吧

聽說遲出牙仔會靚d

希望係啦



到最後, 講野方面

仍然無乜進展

雖然牙牙學語

多左好多唔同音

但都未去到識得講有意思的聲音



期待下個月的新進步






arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()