close
星期五的晚上
一大班朋友去又一城睇 avatar
買左10點飛
之前當然要醫下肚

book 左pizza express 8點半
8點3去到, 仲未得
結果到8點7先有位

7個人, 點了一個6人餐, 加一個意粉, 加一杯飲品
包括有
麵包球, 附3種汁, 包括牛油, 茄汁, olive oil, 我鐘意牛油多d
蒜蓉包, 好味道
雞肉凱撒沙律, ok 掛, 我都唔食沙律的
馬上諾pizza, 好味道
prama pizza, 我覺得馬上諾好味d
卡邦尼意粉, 大路野, 無乜特別
肉醬千層闊麵, ok, 唔錯
tiramisu, 好香酒味, 不過唔算特別正
冰點乳酪, 酸酸甜甜的, 味道不錯
另外仲有一個朱古力配雪糕的甜品, 忘了名, 我覺得好味過冰點乳酪
一人一杯飲品, 我點了柚子蜜, 但略嫌不夠甜

豐富又好味的一餐, 一人120, 係又一城來說, 算係平架啦
下次去又一城都可以來呢間
不過一定要預先book 枱
好多人等位
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()