close
今天上午又去做檢查
本來book 了下午
讓oscar 不用請假
可惜e生臨時有事
改了上午

一早去到
都好多人呀
可能因為e生下午有事
我book 11點己係最後一個了
等左好耐先到我

又到每月見小b一次既日子
長大了很大多呢
在電視中看到小b轉, 伸腳, 翻身
感覺太美妙了

不過, 我的重量和上一個月一模一樣
雖然今早還未食早餐就上去
但都無理由嘛
小b 話晒大左咁多
有乜理由我無重到...
咁即係小b 大左
我個人瘦左
即時比oscar 話我食得太少
其實都唔少架
比未有小b 前其實食多左d 架啦
在家先飲鮮奶, 返到公司食早餐,
午餐, 小小下午茶, 晚餐, 再加上飯後小小生果

醫生說
小b 生長情況ok, 不用太擔心
不過正常應該一星期重一磅
即係話, 其實我應比上個月重4磅
希望下個月會好d 啦


arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()