close

行到差不多2點, 行去火車站那邊去拉麵共和國食拉麵, 途中經過北海道舊廳, 影下相, 真係幾靚的.


有個大雪人比人影相, 仲有專人幫你影相, free 的, 比你部相機佢便可, 真細心




當然要影返張啦.... (點解側邊咁多人架.....明知人地影緊, 好心留人雪人後面啦~~~)



雪人背後仲有小雪梯



睇下靚靚的北海道舊廳本舍先



呢張比較正面d



離開了北海道舊廳本舍, 慢慢行去jr 站離離的esta


札幌 jr 站



對面係西武



呢座就係esta, 10/f 係拉麵共和國, 但其實, 除左拉麵, 仲有好多野食, 例如pepper lunch



拉麵共和國好多人, 我地揀左白樺拉麵, 都等左成半小時先有位, 每張枱面都有一盆蛋, FREE 的, 老實說我對拉麵嘛嘛地, 因為我唔鐘意D 濃湯的, 我鐘意清湯多D




呢碗oscar 的, 一睇就知係辛辣的



呢個是我的..... 我都係鐘意清湯多d



食完拉麵, 又行返去會場, 不過呢, 小形的有好多溶緊, 仲滴緊水添....


大型的雪像, 冰雕都有影相, 但小小的, 而且樣子不好的便沒有影了.....


行完成個圈, 行去時計台行下, 影下相, 入裡面睇下個大鐘


先來張遠望的......



正面的



好細心地, 預防了一個2層小梯級給人影相用的..... (為什麼後面又有幾個人.....)



以前係演武場來的....



館內有個小模型




 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()