close

今天既重點節目就係睇雪祭


本來我想早幾天去雪祭的, 但個行程排來排去都早唔到, 無法子


一早起身, 先CHECK OUT, 把今晚要拿去旭川同網走的行程寄存, 然後把之後用的寄存係下一間札幌酒店, 幸好2間酒店好近, 揀酒店, 近車站真係好重要.....


輕裝上陣, 諗住行去大通公園途中看見有野就食, 點知乜鬼都未開, 行行下都到大通公園了, 未到10點, 已有好多人到左, 我地由4丁目行去札幌電視塔那邊, 可惜除了大型雪像, 好多都有點溶, 好可惜, D DETAIL 位幾乎無晒


小雪梯, 只限小朋友玩



這個是什麼, 我也不太清楚



小小火車.....好像可以坐小朋友的



電視塔, 現在還未到10點, 雪祭其實未正式開始的



好似是某動畫吧.....有宣傳照呢



大的雪像, 冰雕保存得比較好的



這是什麼呢



可愛的牛牛



動物冰雕



本体是隻貓頭鷹, 但, 冰雕影相出來效果不太好呢




看不出來吧, 其實是獅子呢



好似是電影相關的, 今年頗多和電影有關



來個近鏡, 都幾得意既



貓頭鷹又出場了



電視搭那邊有D 小食店, 小賣店, 我地買左個雪人擺設, 仲食左即開海膽, 太好食了, 最鐘意食海膽


係電視塔下有小賣部和小食亭, 這個是即開海膽呢, 真的十分十分鮮



我地睇住佢開架....



 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()