close
19 DEC 2009

09年唯一的 X'MAS PARTY
和一班舊同事過了一個愉快的晚上

4點多出到旺角
行一陣
食個下午茶
等齊人
買埋個蛋糕
搭的士去EVA 家

雖說是聖誕PARTY
其實都是每月一次的聚會
閒話家常

ALICE 帶她的兒子
TAMMY 帶她的姨姓仔
2個小朋友在屋在玩, 跳, 跑
可以想像小B出世後
應該如同其他男仔一樣活潑
不過最緊要要聽我話呢

晚餐是到會加小小泰國菜
EVA 的工人手勢一流
可惜泰國菜不是我杯茶
只淺賞了泰式牛河
果然好味

到會分別有PIZZA 和壽司
對一個大肚婆來說... 我只有食PIZZA, 和食了2件鰻魚壽司
OH~
生了小B後
我一定要補回10個月無得食壽司的苦

想不到
何文田都算是巿區呀
連續問了幾間聲稱可以外送的壽司店都不送到
最後只好訂元綠
好失望
仲諗住叫板長
再唔係
元氣都好呀

食飽飽
交換禮物時間

我買的熊仔暖手抱枕好受歡迎呢
看看, 可以戴上頭
太可愛了,
忍不住要影張相呢



熊仔抱枕下的可愛笑容





夜了, 當時己11點多, 雙眼都有點累添



交換完禮物, 還有蛋糕
美心出品的魔鬼蛋糕
個人都是覺得天使蛋糕好味D













愉快的晚上
離開時己12點多了
果然係快活不知時日過
期待下次的約會呢
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()