close

今日放半日, 跟catherine 同may去了觀塘唱k,


唱完後, may 要join 男友


跟住我同catherine去荷李活廣場諗住傾下旅行既行程


順便等埋chris 同oscar


我地係starbucks坐低飲野傾


原本諗住睇一陣跟住就出去影下相的, 但諗諗下


又怕出到去多人, 無野好食, 於是book 左呢間滿樂亭 8 點,


到7點約50分去滿樂亭, 有張枱話埋緊單, 過一陣就有位,


幾好, 聖誕都唔駛等位


4個人, 見佢有個4人餐$$498 好似都幾抵食, 於是就叫來試下


注, 呢間韓國菜竟然不配泡菜的, 要便另叫, 成18蚊一碟, 抵唔抵食好難講, 但我未食過晚巿既韓國菜係唔配泡菜囉, 你話lunch set 平無得送都話呀, 晚餐都唔平架喎, 我食過好多間, 十幾碟咁比你食架


先來一個三文魚沙律, 個人不好沙律的, 試左d 三文魚, 一般般啦


跟住來個海鮮煎餅,  有點像酒樓的薄 "餐", 但我實在食唔出有咩海鮮係入面, 不過味道都唔錯


然後來個3式網燒牛肉, 雞肉同豬頸肉, 我只係食左牛肉同豬頸肉, 不過不失, 不是太好, 中上吧


跟住來2個自選湯 (3選2), 一個是豆乳湯, 不過是辣的, 個人唔食辣, 不過他們說好好味喎, 另一個係參雞湯, 好味道, 但無乜參味, 我鐘意呀


然後上一個麵 同 芝士雞肉石鍋飯


離奇地, 個麵是酸的, 問過待應, 說是正常, 但太怪, 結果無人食


個芝士雞肉石鍋飯唔錯, 芝士味幾足, 雞肉就普普通通啦


跟餐仲有一人一杯飲品


特式飲品係冬日戀人同唔記得什麼東東, 但反正就是一隻係士多啤李糖漿加水, 一個係薄荷梳打加乳酸, 問待應時, 她說是士多啤李加糖漿的, 我地覺得都正確, 出去飲都會加糖漿, 唔通成盒士多啤李整比你咩, 點知到左係士多啤李味的糖漿加水囉, 好難飲, 不過個薄荷梳打加乳酸都ok


最後有甜品, 士多啤李雪糕一人一份


味道大致都ok, 係個麵同飲品差d....都係檸茶檸水夠安全呀~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()