close

基本上, 我係從來都唔會去食節日的自助餐的,


原因好簡單, 明明都係食差不多的東西,


我為什麼要比平日付更多的錢呢? 平日可以食2餐喎, 我不如留返平日食好dd 啦


所以每到大時大節, 我反而會去d 唔會特別加價既 餐廳,


不是付不付得起的問題, 而是值唔值得既問題


不只是自助餐, 就連一些餐廳, 到節日的時候, 沒有正常menu, 只有特別的set dinna


為什麼在節日, 我連選一個餐的自由都無呢


所以呢, 最好就係食d 唔會特別加價的東西, 例如壽司呀, pizza 呀等等


價錢跟平日一樣, 要食好d, 我可以平日食呀, 平好多, 又唔駛同人爭, 坐得舒服, 又可以任意選食物, 多好


不過, 即使在平日, 我也好少會食自助餐的


為什麼??


一來, 我食得唔多, 回唔到本呀~~~


二來, 我覺得, 若你對食物有要求, 你會選一間好一點的自助餐, 但價錢, 跟你去其他餐廳食散叫其實唔差好多, 當然, 如果你係食好多既人, 自助餐真係抵d 既, 但我會情願用同一個價錢, 去一間高級餐廳食一個更豐富的, 更美味的dinna 囉


而且, 自助餐, 即使幾高級的, 總不會都把最高級的食材來做自助餐, 我為什麼要付高高的價錢食普通的食物, 我試過去香格里啦, 會展的自助餐, 食品是很多種類, 也很好味, 不過呢, 好多野食其實價錢並不是貴的, 像壽司和刺身, 只有比較普通的, 要食多少才回本? 其他熱盤更平, 甜品??? 難道你能一人食10件嗎? 值得多少錢??? 種類多, 款式多, 但你能食多少??


唯一比較能回本的, 大概只有多食幾隻蠔, 但, 我干嘛要一次過食十多隻只為回本呢???


既然去食自助餐根本沒有什麼好處, 為什麼還有咁多人鐘意食呢??


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()