close

鍚晒親愛的OSCAR, 哈哈哈哈


明知我最想買部XBOX 360 回家, 他在公司的聖誕PARTY 到竟然抽中一部XBOX,


呵呵呵


果然抵鍚呀!!!


晚上佢買左隻ACE COMBAT 6 回家打 (360 的GAME, 279 都幾抵玩)


而我就等CATHERINE借隻塊魂比我玩


YEAH~~~


唔駛等入伙都有新機玩啦


去年他抽中現金, 買左部WII ~~~(但好似仲未比返錢我喎)


明年會唔會中部PS 3 呢.... (妄想中)


我要快D 研究一下XBOX 有咩GAME 0岩我玩先, 等我玩完塊魂都有新GAME 嘛

arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()