close

換好晚裝後, 便向碼頭進發 (我換晚裝的時候, OSCAR 也換了CASUAL 的裇衫加牛仔褲)
碼頭頗大風, 雖然天陰陰的, 但影出來, 也見到藍天, 董主任好利害呀~~~
碼頭出面的地方是很滑的, 行路都要小心一點, 好彩我係著波鞋咋


碼頭不是影太多張, 跟住便出發出海灘 (每個景影幾個動作)
海灘涼涼的, 好舒服呢 (當然己換了拖鞋啦~~~)
海灘是繼大屯農場外, 另一個影最多相的地方
我地又在地下畫心心啦 (但, 唔多對稱-,-)
又用仙女棒影了幾款啦 (有用仙女棒畫心, 點知出來的效果比較似萍果.....)
本來以為影仙女棒的相要天黑才能影的, 但董主任說天黑的話, 影出來人便太黑, 無咁靚, 反而天暗暗的時候, 再加上打燈, 及角度, 影出來的效果更靚


還有, 坐沙灘玩水的相片, 坐沙灘時, 董主任會細心地叫oscar 坐在我條裙上, 避免他自己的衣服弄髒, 而玩水時大半條裙己浸在水中, 再加上沙, 整條裙又重又污糟, 難為他們之後要清潔回原狀


拍攝好後, 還預備了清水給我們洗洗腳, 跟住candy 幫我換回自己的衣服 (好利害, 在公路旁由晚裝換回便服, 但完全不會走光的, 果然技術純熟)
跟住便坐車回去
回到影樓約7點半, 要付4小時超時費, 咁又NT1600~~~~ 唉, 花錢如流水


全日熱熱的, 成身汗, 好彩我們的酒店近, 由影樓先回酒店沖涼 (卸了2次裝, 外加拆N個髮夾先開始可以沖涼, 頭髮勁多GEL, 又要洗2次頭先叫乾淨)
8點三左右回到去, 己預備好炸豬排飯給我們食 (OSCAR 全日無食過野, 買的包都無食到, 我自己就食左2塊)
個炸豬排飯都幾好味, 不過只是食了一半, 很飽了


食飽飽, 就輪到馬拉松式地講價, 傾價錢. 傾相片數, 傾相簿數, 傾有什麼送, 傾送的原檔數, 然後又再傾價錢, 足足傾2小時, 才完成傾價錢的階段
傾好後, NICOLE 跟墓主任都說我們是講價能手呢 (雖然, 都不知道價錢是不是本就是他們的預定價~~~~)


傾好價錢後, 便開始選各東西了, 如油畫用那一張相, 簽名綢又要用那一張相, THANKYOU 卡又用那一張相, 還有7寸相架的相, 最後要選油畫架 (呢到的油畫架是在幾十款中任揀的, 我聽朋友說, 在香港, 選靚D 既油畫架要加幾千蚊的~~~)


到最後, 己是11點多了, 一齊來影張大合照, 我們便去夜巿 (附近的) 買點宵夜回去


大合照, 由上而下, 由左至由, CANDY, OSCAR, ME, NICOLE, 小J & 董主任




 


在夜巿, 買了牛肉湯餃, 及串燒
呢到D 外賣好得意, 先把餃子放入膠袋, 加菜, 加湯, 跟住放入外賣碗, 用繩扎緊袋口, 跟住再整個放入背心膠袋內, 係咪好搞笑




不過D 餃子幾好味, 湯又濃, 而串燒都好好味


因實在太累了, 食飽飽就早一點訓~~~~~


下回預告~~~ 真正的旅行行程

無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()