close

NICOLE 好知我心意, 一早揀定D 0岩我既衫, 以下是各款婚紗及晚裝, 因為未改, 好鬼大件, 試衫時都是用夾夾好先


第一套, 略為保守了點



第二套, 都唔錯的, 不過呢....後面的更鐘意



中選的其中一條, 感覺好高貴的



呢條都唔錯, 但因為想揀一條有紗裙, 一條貼身, 結果, 貼身的便選了上面個條



呢條簡簡單單都好靚, 不過呢....都是被其他比下去



第二條入選的裙, 一著上身我就好鐘意



第一個角度, 呢條著係花田, 真係好靚, 好鐘意呢條裙



晚裝一號, 好貼身, 好似度身訂做咁, 完全不用改, 最後都係揀呢條 (其實最開頭我想揀粉紫的, 但, 都係呢個款靚D)



晚裝2號, 和第一條進入最後決賽, 輸左比第一條 (因為覺得正面無第一條咁靚)



後面睇, 係咪DETAIL 好多呢, 但都係第一條靚D



晚裝3號, 太似婚紗, 故落選了



晚裝4號, 我唔鐘意紅色~~~~



晚裝5號,呢條好似公主啦~~~~ 但都係鐘意第一條多D~~~~



 


下回預告~~~~ 選男裝了

無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()