close

揀好我的婚紗和晚裝後, 便行去影樓, 其實是第二天化裝的地點, 先帶我們去一去, 免得第二天搵唔到


跟住去非常台北總店揀男裝, PACKAGE 包一套黑一套白的基本西裝, 但, 基本款果然好普通,結果都係要UPGRADE 套白色, 而黑色就著自己的 (要即時付錢的)


以下是各款白色西裝, 都是要加錢的款, 不用加錢的太樣衰, 沒有影相


哈哈, 著左西裝後, 好似即時瘦左



呢套有D 似唐裝呢, 好似揀左呢套....連OSCAR 都忘了, 男裝果然無咁覺眼




呢套著上身都是怪怪的, 差了一點點



換了TIE, 但, 都係差一點點



呢套都幾浮誇



揀完西裝後, 又回到分店, 點知化裝師CANDY 仍未回來, 故我們先到附近的夜巿食點東西, 其實不太餓, 一人食了碗豆花,


台灣的豆花不是加糖粉, 而是把糖水結成冰的, 很有咬口, 凍冰冰的




附近好多小食攤位, 好熱鬧的



呢間就係我地食的豆花店



食飽飽後約8點半回到分店, 先跟化裝師CANDY 溝通一下, 好detail 的, 如:


想點笑 1) 開懷大笑 2) 含蓄的笑 3) 不笑


想點影 好多選擇, 如雜誌風格, 色彩豐富, 背景大d, 人樣大d, 要影出來瘦d, 影出來高d, 經典d, 活潑d 等等, 務求出來的效果貼近要求


至於化裝, 我地鐘意自然一點的, 不要太誇張, 還有本髮形書比我地揀, 跟住就是要揀行程了


P.S. 去台灣影婚紗相, 基本上一次要買安瓶的, 在婚紗店買, 要500台幣一支 (約125蚊HKD), 故我在香港買定4支, 每支30蚊, 平好多~~~~ 但最後只用在身上 (我在香港時, 己問NICOLE 我可不可以自備安瓶, NICOLE 說可以的, 但不要買太油的)


我最最最重點要影薰衣草, 影不同顏色的花, 風車, 海灘, 草地, 還有仙女棒 (即小小的煙花), 故決定去淡水, 一個地方影晒不同的景色, 詳細的待第二天的行程再詳談


另外, PACKAGE 是不包化裝師外出的, 若不帶化裝師, 每影完一套衫要回影樓換衫, 太花時間了, 故其實大部份都會帶的, 除非你只是在巿中心附近, 又花多一筆費用 (記得講價)


揀好晒之後, 又是付錢的時候, 外拍的車費是要自己付的, NT3300 / 5HR, 每超時1HR NT 400, 故要先付3300, 還要付CASH, 而化裝師費用就可以刷卡~~~ 忘了還有仙女棒 (即小煙花, NT200, 都要CASH)


終於揀好晒之後, 可以回酒店休息一下, 要早一點訓, 才能影靚相


 

無料カウンター
arrow
arrow
    全站熱搜

    Janice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()